Blar i LUI - Master i Skolerettet utdanningsvitenskap på emneord "Utvikling"
Viser treff 1-3 av 3
-
Elever med autismespekterforstyrrelser og deres muligheter til å utvikle livsmestringskompetanser – En litteraturstudie
(Master thesis, 2022)Denne studien er en litteraturstudie med formål å undersøke innføringen av begrepet livsmestring som tverrfaglig tema i skolen, og hvordan lærere kan tilrettelegge dette tema for elever med autismespekterforstyrrelser. ... -
Leirskuleveka - Ei kvalitativ undersøking om kva elevane gjer der, og kva relevans ei slik veke har for elevane
(Master thesis, 2018)Målsetjing: Leirskule er ei veke mange kjenner frå barneskulen, men det er eit område som er lite forska på. Denne oppgåva tek sikte på å følgje elevane gjennom ei leirskulevek, og få innsikt i kva relevans klasselærarane ... -
«Lærersamarbeid for læreres læring og utvikling». En kvalitativ intervjustudie om lærersamarbeid
(Master thesis, 2020)Hvordan kan lærersamarbeid bidra til læreres læring og utvikling? For å svare på problemstillingen har jeg gjennomført en kvalitativ intervjustudie med en fenomenologisk tilnærming. Undersøkelsen tar utgangspunkt i fem ...