dc.contributor.author | Heggen, Kåre | |
dc.contributor.author | Henriksen, Øystein | |
dc.contributor.author | Terum, Lars Inge | |
dc.date.accessioned | 2020-05-06T13:10:28Z | |
dc.date.accessioned | 2020-08-26T06:11:58Z | |
dc.date.accessioned | 2021-04-29T09:14:49Z | |
dc.date.available | 2020-05-06T13:10:28Z | |
dc.date.available | 2020-08-26T06:11:58Z | |
dc.date.available | 2021-04-29T09:14:49Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7661-320-9 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12199/3018 | |
dc.description.abstract | Målet med prosjektet var å følgje opp noko av det sentrale innhaldet i «Samspelsmeldinga» (nr. 13) – å samanlikne utdanningar og å utvikle meir kunnskap både om fagleg innhald og argumentasjon for og i mot, utdanningar med lite eller mykje felleselement og fagleg samarbeid. Vi la opp til at prosjektet i stor grad skulle byggje på eksisterande datamateriale, men supplere med utfyllande data der det var behov for det. Det overordna målet var å bringe fram kunnskap som kan styrke grunnlaget for å vurdere argument for eller mot separate eller meir felles utdanningar på dette området. | en |
dc.language.iso | nb | en |
dc.publisher | Høgskulen i Volda | en |
dc.relation.ispartofseries | Rapport;nr. 68 | |
dc.subject | Utdanning | en |
dc.title | Omfang av felleselement i BSV-utdanningane - argumentasjon og konsekvens | en |
dc.type | Research report | en |
fagarkivet.source.pagenumber | 109 | en |