Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHeggen, Kåre
dc.contributor.authorHenriksen, Øystein
dc.contributor.authorTerum, Lars Inge
dc.date.accessioned2020-05-06T13:10:28Z
dc.date.accessioned2020-08-26T06:11:58Z
dc.date.accessioned2021-04-29T09:14:49Z
dc.date.available2020-05-06T13:10:28Z
dc.date.available2020-08-26T06:11:58Z
dc.date.available2021-04-29T09:14:49Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.isbn978-82-7661-320-9
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/3018
dc.description.abstractMålet med prosjektet var å følgje opp noko av det sentrale innhaldet i «Samspelsmeldinga» (nr. 13) – å samanlikne utdanningar og å utvikle meir kunnskap både om fagleg innhald og argumentasjon for og i mot, utdanningar med lite eller mykje felleselement og fagleg samarbeid. Vi la opp til at prosjektet i stor grad skulle byggje på eksisterande datamateriale, men supplere med utfyllande data der det var behov for det. Det overordna målet var å bringe fram kunnskap som kan styrke grunnlaget for å vurdere argument for eller mot separate eller meir felles utdanningar på dette området.en
dc.language.isonben
dc.publisherHøgskulen i Voldaen
dc.relation.ispartofseriesRapport;nr. 68
dc.subjectUtdanningen
dc.titleOmfang av felleselement i BSV-utdanningane - argumentasjon og konsekvensen
dc.typeResearch reporten
fagarkivet.source.pagenumber109en


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel