Blar i LUI - Master i Skolerettet utdanningsvitenskap på emneord "Nivådeling"
Viser treff 1-2 av 2
-
Er nivådeling fremtidens differensieringsmodell? En kvalitativ studie av læreres erfaringer med og betraktinger om nivådeling i matematikkfaget
(Master thesis, 2021)Formålet med denne studien har vært å undersøke hvilke betraktninger lærere har om nivådelt undervisning i matematikk. Datamaterialet baserer seg på fire ungdomsskolelærere. Grunnlaget for oppgavens resultater bygger på ... -
Nivådeling og matematisk selvoppfatning: en analyse av åtte faglig svake elever og deres syn på nivådifferensiering i matematikk En studie om elevers syn på nivådifferensiering
(Master thesis, 2018)”Nivådeling og matematisk selvoppfatning: en analyse av åtte faglig svake elever og deres syn på nivådifferensiering i matematikk” er en kvalitativ studie av åtte elever på 6. Trinn og deres syn på nivådifferensiering. ...