• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Faculty of Education and International Studies
  • LUI - Master Theses
  • LUI - Master i Skolerettet utdanningsvitenskap
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Faculty of Education and International Studies
  • LUI - Master Theses
  • LUI - Master i Skolerettet utdanningsvitenskap
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Rørsleglede i kroppsøvingsfaget - Ein kvalitativ studie av elevar sine erfaringar med rørsleglede i kroppsøvingsfaget.

Harboe, Tone
Master thesis
Published version
Thumbnail
Åpne
Harboe.pdf (3.240Mb)
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/10642/6398
Utgivelsesdato
2018
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • LUI - Master i Skolerettet utdanningsvitenskap [244]
Sammendrag
Denne undersøkinga rettar seg mot føremålet om livslang rørsleglede i kroppsøvingsfaget. Det er

elevar sine erfaringar med rørsleglede i kroppsøvingsfaget eg har vore interessert i å undersøke, og

problemstillinga for oppgåva lyder som følgjer: Kva erfaring har elevar, som er på siste året i den

trettenårige grunnutdanninga, hatt med rørsleglede i kroppsøvingsfaget? Resultata frå analysen er

presentert i eitt kapittel, der det har vakse fram fem hovudkategoriar knytt til deira erfaringar med

rørsleglede: Få til; Innhald og lærdom; Positive kjensler; Å vere saman; Bli sett;

Kroppsøvingslæraren.

Studiet er av kvalitativ art. Det har vorte gjennomført kvalitative forskingsintervju med totalt åtte

elevar. Dei går alle siste året på ein vidaregåande skule på studiespesialiserande studieretning. Den

kjønnsmessige fordelinga i utvalet er fire gutar og fire jenter, og ingen av informantane har same

heimstad.

Sjølvbestemmingsteorien, flow theory, litteratur om rørsleglede og kroppsøvingsfaget har danna ei

teoretisk ramme for studien. Denne teorien vert nytta for å prøve å gje ei forklaring på korleis

rørsleglede vert erfart av elevane i kroppsøvingsfaget, noko som vert presentert i resultat og

diskusjonskapittelet i slutten av oppgåva. Resultata frå studien viser at elevane har relativt like

oppfatningar av rørsleglede, men svært ulike erfaringar med rørsleglede i kroppsøvingsfaget.

Elevane uttrykker delte haldningar til faget, der somme av dei opplever rørsleglede i og utanfor

faget, medan andre finn det vanskeleg. Dei fem presenterte kategoriane er faktorar som påverkar

elevane si rørsleglede. I korte trekk: For at elevane skal oppleve rørsleglede i faget er det viktig at

dei opplever meistring i den utvalde aktiviteten. Dei ynskjer meir medbestemming og variasjon i

undervisninga, noko som kan vere med på å gje dei meir av dei positive kjenslene av å vere i

aktivitet. Informantane set fellesskapet høgt i kroppsøvingsfaget og dei synest det er kjekkare å vere

i aktivitet saman med andre enn åleine. For at alle desse ynskja skal verte innfridde, er det til slutt

naudsynt med ein kroppsøvingslærar som ser kvar einskild elev og gruppa som heilheit.
Beskrivelse
Master i skolerettet utdanningsvitenskap
Utgiver
OsloMet - Storbyuniversitetet

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit