Show simple item record

dc.contributor.authorDanielsen, Ole Andreas
dc.contributor.authorGotaas, Nora
dc.contributor.authorMyrvold, Trine
dc.date.accessioned2020-11-09T08:38:22Z
dc.date.accessioned2021-04-29T13:13:18Z
dc.date.available2020-11-09T08:38:22Z
dc.date.available2021-04-29T13:13:18Z
dc.date.issued2020-11
dc.identifier.isbn978-82-8309-320-9
dc.identifier.issn1502-9794
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/6451
dc.description.abstractRapporten undersøker kommunenes kjennskap til og bruk av statlige støtte- og veiledningsressurser for tverrsektorielt samarbeid. Analysen viser at de kommunale tjenestene har nytte av ressursene de har tatt i bruk, men virkemiddelapparatet oppfattes som omfattende og sektorspesifikt, slik at det er vanskelig å orientere seg i mangfoldet av virkemidler.en
dc.language.isonben
dc.publisherBy- og regionforskningsinstituttet NIBR, OsloMet – storbyuniversiteteten
dc.relation.ispartofseriesNIBR-rapport;2020:22
dc.subjectVeiledningen
dc.subjectTverrsektorielten
dc.subjectVirkemiddelapparaten
dc.subjectVirkemidleren
dc.subjectSamarbeiden
dc.subjectPedagogikken
dc.subjectOpplæringen
dc.subjectUtdanningen
dc.subjectUtsatteen
dc.subjectBarnen
dc.subjectUngeen
dc.titleStyring gjennom støtte og veiledning: lokale effekter av pedagogiske virkemidler for tverrsektorielt samarbeid om utsatte barn og ungeen
dc.typeResearch reporten
fagarkivet.source.pagenumber54en


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record