Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSvagård, Vegard
dc.contributor.authorHuang, Lihong
dc.date.accessioned2020-11-07T11:50:36Z
dc.date.accessioned2021-04-30T08:11:35Z
dc.date.available2020-11-07T11:50:36Z
dc.date.available2021-04-30T08:11:35Z
dc.date.issued2017-11
dc.identifier.isbn978-82-7894-641-1
dc.identifier.issn1893-9511
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/6450
dc.description.abstractDette notatet omhandler metodiske refleksjoner rundt den norske datainnsamlingen i International Civic and Citizenship Education Study (ICCS 2016), som ble gjennomført blant ungdomsskoleelever på 9. klassetrinn. I alt deltok 24 land i ICCS-undersøkelsen i 2016, men dette notatet omhandler i all hovedsak den norske datainnsamlingen.en
dc.language.isonben
dc.publisherNorsk institutt for forskning om oppvekst, velferd og aldring (NOVA), OsloMet – Oslo Metropolitan Universityen
dc.relation.ispartofseriesNOVA Notat;2017:05
dc.subjectICCSen
dc.subjectungdomsskoleen
dc.subjectMetodeen
dc.subjectDatainnsamlingen
dc.titleICCS-undersøkelsen 2016: Metodenotat for den norske datainnsamlingenen
dc.typeWorking paperen
fagarkivet.source.pagenumber47en


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel