dc.contributor.author | Svagård, Vegard | |
dc.contributor.author | Huang, Lihong | |
dc.date.accessioned | 2020-11-07T11:50:36Z | |
dc.date.accessioned | 2021-04-30T08:11:35Z | |
dc.date.available | 2020-11-07T11:50:36Z | |
dc.date.available | 2021-04-30T08:11:35Z | |
dc.date.issued | 2017-11 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7894-641-1 | |
dc.identifier.issn | 1893-9511 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12199/6450 | |
dc.description.abstract | Dette notatet omhandler metodiske refleksjoner rundt den norske datainnsamlingen i International Civic and Citizenship Education Study (ICCS 2016), som ble gjennomført blant ungdomsskoleelever på 9. klassetrinn. I alt deltok 24 land i ICCS-undersøkelsen i 2016, men dette notatet omhandler i all hovedsak den norske datainnsamlingen. | en |
dc.language.iso | nb | en |
dc.publisher | Norsk institutt for forskning om oppvekst, velferd og aldring (NOVA), OsloMet – Oslo Metropolitan University | en |
dc.relation.ispartofseries | NOVA Notat;2017:05 | |
dc.subject | ICCS | en |
dc.subject | ungdomsskole | en |
dc.subject | Metode | en |
dc.subject | Datainnsamling | en |
dc.title | ICCS-undersøkelsen 2016: Metodenotat for den norske datainnsamlingen | en |
dc.type | Working paper | en |
fagarkivet.source.pagenumber | 47 | en |