Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBerg, Lisbet
dc.date.accessioned2020-06-21T15:28:04Z
dc.date.accessioned2021-04-29T12:43:34Z
dc.date.available2020-06-21T15:28:04Z
dc.date.available2021-04-29T12:43:34Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/5323
dc.description.abstractPå oppdrag fra Barne- og likestillingsdepartementets forbrukeravdeling følger SIFO EU-kommisjonens forbrukerstudier, med særlig vekt på̊ Consumer Markets Scoreboards. Disse gjennomføres nå hvert annet år blant forbrukere i 28 EU-land og i EØS-landene Island og Norge. Resultatene fra Consumer Markets Scoreboards gjør det mulig å følge utviklingen i de norske markedene, sett i et europeisk perspektiv. På oppdrag fra Barne- og likestillingsdepartementets forbrukeravdeling følger SIFO EU-kommisjonens forbrukerstudier, med særlig vekt på̊ Consumer Markets Scoreboards. Disse gjennomføres nå hvert annet år blant forbrukere i 28 EU-land og i  EØS-landene Island og Norge. Resultatene fra Consumer Markets Scoreboards gjør det mulig å følge utviklingen i de norske markedene, sett i et europeisk perspektiv. no_NB
dc.publisherOslo: Forbruksforskningsinstituttet SIFO
dc.relation.ispartofseriesOppdragsrapport 12-2016
dc.subjectSIFO, PublikasjonSIFO, RapporterSIFO
dc.titleHvem taper i markedene? Hvilke markeder er problematiske?no_NB
dc.typeReport
fagarkivet.author.linkhttps://www.oslomet.no/om/ansatt/liberg/


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel