• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Forbruksforskningsinstituttet (SIFO)
  • SIFO Rapport
  • View Item
  •   Home
  • Forbruksforskningsinstituttet (SIFO)
  • SIFO Rapport
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Hvem taper i markedene? Hvilke markeder er problematiske?

Berg, Lisbet
Report
Thumbnail
View/Open
file80664_oppdragsrapport_sifo_12_2016.pdf (5.777Mb)
URI
https://hdl.handle.net/20.500.12199/5323
Date
2016
Metadata
Show full item record
Collections
  • SIFO Rapport [340]
Abstract
På oppdrag fra Barne- og likestillingsdepartementets forbrukeravdeling følger SIFO EU-kommisjonens forbrukerstudier, med særlig vekt på̊ Consumer Markets Scoreboards. Disse gjennomføres nå hvert annet år blant forbrukere i 28 EU-land og i EØS-landene Island og Norge. Resultatene fra Consumer Markets Scoreboards gjør det mulig å følge utviklingen i de norske markedene, sett i et europeisk perspektiv. På oppdrag fra Barne- og likestillingsdepartementets forbrukeravdeling følger SIFO EU-kommisjonens forbrukerstudier, med særlig vekt på̊ Consumer Markets Scoreboards. Disse gjennomføres nå hvert annet år blant forbrukere i 28 EU-land og i  EØS-landene Island og Norge. Resultatene fra Consumer Markets Scoreboards gjør det mulig å følge utviklingen i de norske markedene, sett i et europeisk perspektiv. 
Publisher
Oslo: Forbruksforskningsinstituttet SIFO
Series
Oppdragsrapport 12-2016

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit