dc.contributor.author | Pettersen, Karen Sofie | |
dc.date.accessioned | 2020-06-14T12:20:41Z | |
dc.date.accessioned | 2021-04-29T14:13:53Z | |
dc.date.available | 2020-06-14T12:20:41Z | |
dc.date.available | 2021-04-29T14:13:53Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12199/4009 | |
dc.description.abstract | Prosjektet har ført til økt bevissthet om førskolelærerens rolle i samarbeidet mellom barnehage og skole og barnehagens betydning for barns læring. Evalueringen av Karen-Sofie Pettersen (AFI), viser at prosjektet har gitt et solid grunnlag for å etablere og utvikle refleksjoner rundt barnehagens innhold og barnehagens rolle i samfunnet. | no_NB |
dc.publisher | Oslo: Arbeidsforskningsinstituttet. | |
dc.relation.ispartofseries | AFI Rapport 2012:21 | |
dc.subject | Førskolelærerutdanning||Overgang fra barnehage til skole||Opplæringsløp||Profesjonsforståelse | |
dc.title | Med blikk for sammenhengen mellom barnehage og skole | no_NB |
dc.type | Research report | |
fagarkivet.source.pagenumber | 29 | |