Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorPettersen, Karen Sofie
dc.date.accessioned2020-06-14T12:20:41Z
dc.date.accessioned2021-04-29T14:13:53Z
dc.date.available2020-06-14T12:20:41Z
dc.date.available2021-04-29T14:13:53Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/4009
dc.description.abstractProsjektet har ført til økt bevissthet om førskolelærerens rolle i samarbeidet mellom barnehage og skole og barnehagens betydning for barns læring. Evalueringen av Karen-Sofie Pettersen (AFI), viser at prosjektet har gitt et solid grunnlag for å etablere og utvikle refleksjoner rundt barnehagens innhold og barnehagens rolle i samfunnet.no_NB
dc.publisherOslo: Arbeidsforskningsinstituttet.
dc.relation.ispartofseriesAFI Rapport 2012:21
dc.subjectFørskolelærerutdanning||Overgang fra barnehage til skole||Opplæringsløp||Profesjonsforståelse
dc.titleMed blikk for sammenhengen mellom barnehage og skoleno_NB
dc.typeResearch report
fagarkivet.source.pagenumber29


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel