Show simple item record

dc.contributor.authorNordahl, Thomas
dc.contributor.authorSkilbrei, May-Len
dc.date.accessioned2020-06-07T21:03:59Z
dc.date.accessioned2021-04-29T14:01:50Z
dc.date.available2020-06-07T21:03:59Z
dc.date.available2021-04-29T14:01:50Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.isbn82-7894-142-4
dc.identifier.issn0808-5013
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/3150
dc.description.abstractI denne rapporten presenteres sluttevalueringen av et utviklingsprosjekt om samarbeidet mellom hjem og skole som Foreldreutvalget for grunnskolen (FUG) har drevet. Evalueringen viser at det innenfor prosjektet har vært en positiv utvikling i samarbeidet mellom hjem og skole. Samtidig påpekes det i rapporten at mange lærere og skoleledere har manglende tiltro til foreldrenes forutsetninger for å samarbeide, og at foreldrene har liten reell medvirkning i skolen. I denne evalueringen framstår foreldrene i stor grad som skolens forlengede arm.no_NB
dc.publisherOslo Metropolitan University - OsloMet: NOVA
dc.relation.ispartofseriesNOVA Rapport 13/02
dc.subjectNOVA--Skole--Familie--Barn og barnevern
dc.titleDet vanskelige samarbeidetno_NB
dc.typeRapport
fagarkivet.author.linkhttps://www.oslomet.no/om/ansatt/maylens/
fagarkivet.source.pagenumber118


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record