• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • By- og regionforskningsinstituttet (NIBR)
  • NIBR notat
  • View Item
  •   Home
  • By- og regionforskningsinstituttet (NIBR)
  • NIBR notat
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Det vanskelige samarbeidet

Nordahl, Thomas; Skilbrei, May-Len
Research report
Thumbnail
View/Open
3094_1.pdf (1.853Mb)
URI
https://hdl.handle.net/20.500.12199/3150
Date
2002
Metadata
Show full item record
Collections
  • NIBR notat [1021]
Abstract
I denne rapporten presenteres sluttevalueringen av et utviklingsprosjekt om samarbeidet mellom hjem og skole som Foreldreutvalget for grunnskolen (FUG) har drevet. Evalueringen viser at det innenfor prosjektet har vært en positiv utvikling i samarbeidet mellom hjem og skole. Samtidig påpekes det i rapporten at mange lærere og skoleledere har manglende tiltro til foreldrenes forutsetninger for å samarbeide, og at foreldrene har liten reell medvirkning i skolen. I denne evalueringen framstår foreldrene i stor grad som skolens forlengede arm.
Publisher
Oslo Metropolitan University - OsloMet: NOVA
Series
NOVA Rapport 13/02

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit