Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorNore, Hægeen_US
dc.date.accessioned2009-04-23T12:56:59Zen_US
dc.date.accessioned2011-12-19T10:52:02Z
dc.date.accessioned2020-09-02T08:24:35Z
dc.date.accessioned2021-04-29T10:07:57Z
dc.date.available2011-12-19T10:52:02Z
dc.date.available2020-09-02T08:24:35Z
dc.date.available2021-04-29T10:07:57Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.citationYrke. Tidsskrift om yrkesopplæring. 2008, 52(4), 17-18en_US
dc.identifier.issn1504-1905en_US
dc.identifier.urihttp://idtjeneste.nb.no/URN:NBN:no-bibsys_brage_9046en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/169
dc.description.abstractI denne artikkelen vil jeg gå nærmere inn på skolehverdagen – på behovet for virkelig å ta i bruk det mulighetsrommet som læreplanverket i Kunnskapsløftet gir. Ikke som mulighet til å ”gjøre det vi alltid har gjort”, men til å gå nye veier og bruke flere og andre læringsarenaer når utstyret i skoleverkstedene eller lærerens fagkompetanse ikke lenger er oppdatert.
dc.description.sponsorshipHøgskolen i Akershusen
dc.format.extent55407 bytesen_US
dc.format.mimetypeapplication/pdfen_US
dc.language.isonoren
dc.subjectFagkompetanseen
dc.subjectUtdanningen
dc.titleTIP : nytt utdanningstilbud krever nye tilnærmingeren
dc.typeJournal articleen
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280en


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel