dc.contributor.author | Nore, Hæge | en_US |
dc.date.accessioned | 2009-04-23T12:56:59Z | en_US |
dc.date.accessioned | 2011-12-19T10:52:02Z | |
dc.date.accessioned | 2020-09-02T08:24:35Z | |
dc.date.accessioned | 2021-04-29T10:07:57Z | |
dc.date.available | 2011-12-19T10:52:02Z | |
dc.date.available | 2020-09-02T08:24:35Z | |
dc.date.available | 2021-04-29T10:07:57Z | |
dc.date.issued | 2008 | en_US |
dc.identifier.citation | Yrke. Tidsskrift om yrkesopplæring. 2008, 52(4), 17-18 | en_US |
dc.identifier.issn | 1504-1905 | en_US |
dc.identifier.uri | http://idtjeneste.nb.no/URN:NBN:no-bibsys_brage_9046 | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12199/169 | |
dc.description.abstract | I denne artikkelen vil jeg gå nærmere inn på skolehverdagen – på behovet for virkelig å ta i
bruk det mulighetsrommet som læreplanverket i Kunnskapsløftet gir. Ikke som mulighet til å
”gjøre det vi alltid har gjort”, men til å gå nye veier og bruke flere og andre læringsarenaer når
utstyret i skoleverkstedene eller lærerens fagkompetanse ikke lenger er oppdatert. | |
dc.description.sponsorship | Høgskolen i Akershus | en |
dc.format.extent | 55407 bytes | en_US |
dc.format.mimetype | application/pdf | en_US |
dc.language.iso | nor | en |
dc.subject | Fagkompetanse | en |
dc.subject | Utdanning | en |
dc.title | TIP : nytt utdanningstilbud krever nye tilnærminger | en |
dc.type | Journal article | en |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280 | en |