Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorFreyr, Kamilla
dc.contributor.advisorBrekketo, Birte
dc.contributor.authorRuud, Andrine Hvass
dc.contributor.authorJørgensen, Anne Sofie
dc.date.accessioned2023-08-28T08:03:10Z
dc.date.available2023-08-28T08:03:10Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3085920
dc.description.abstractBushido - Krigerens Vei et formidlingsforløp, i form av et konsept og en prototype av et analogt spill. Vi har brukt estetiske virkemidler og spillifisering for å undersøke hvordan et formidlingsforløp til Samurai-utstillingen på Historisk museum kan ta form. Målgruppen for spillet er det vi har valgt å kalle den “glemte” målgruppen. Dette er et begrep vi bruker for å betegne ungdommer og unge voksne i aldersgruppen 13-25 år.en_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleBushido- Krigerens Veien_US
dc.typeBachelor thesisen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal