Show simple item record

dc.contributor.advisorFreyr, Kamilla
dc.contributor.advisorMathiesen, Ilmi Gutzeit
dc.contributor.advisorBrekketo, Birte
dc.contributor.authorSkorve, Rikke Lind
dc.date.accessioned2023-02-08T12:37:45Z
dc.date.available2023-02-08T12:37:45Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3049289
dc.descriptionVi mennesker har smykket oss med ulike gjenstander i uminnelige tider. Smykker er ikke bare en del av vår kultur, men også en del av vår identitet og de inngår således som en integrert del av våre relasjoner til verden og andre mennesker. Dette er landskapet smykkekunstnere opererer i, og det påvirker både kunsten og kunstnerens mulighet til å kontrollere sine verk og budskapene de formidler. Med utgangspunkt i kunst som en kollektiv kreativ prosess så ser jeg i denne oppgaven nærmere på samspillet mellom kunstner, kunstverk og publikum i denne prosessen.en_US
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no*
dc.titlePerlekjedet, Om smykker som stedsspesifikk kunsten_US
dc.typeBachelor thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal