dc.contributor.author | Kane, Aina Aune | |
dc.contributor.author | Spjelkavik, Øystein | |
dc.date.accessioned | 2022-03-16T10:45:47Z | |
dc.date.available | 2022-03-16T10:45:47Z | |
dc.date.created | 2021-12-04T08:47:52Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-8104-483-8 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-8104-484-5 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2985479 | |
dc.description.abstract | I kapitlet oppsummerer vi antologiens bidrag og argumenterer for at utviklingen i arbeidslivet vil skape utfordringer som vil kreve kontinuerlig fagutvikling på arbeidsinkluderingsfeltet. Inkluderingskompetanse må bli utviklet ved at NAV og arbeidsplassene i større grad samarbeider om arbeidsinkludering. NAVs samfunnsmandat for å fremme overgang til arbeid krever adekvat handlingsrom og kompetanse blant NAVs veiledere og ledere. Samtidig synes utfordringene innen arbeidsinkludering såpass krevende at også andre deler av støtteapparatet bør utvikle inkluderingskompetanse. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Orkana Forlag | en_US |
dc.relation.ispartof | Arbeidsinkludering, læring og innovasjon i NAV | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Arbeidsinkludering | en_US |
dc.subject | NAV | en_US |
dc.subject | Inkluderingskompetanse | en_US |
dc.subject | Brukerbehov | en_US |
dc.subject | Arbeidsrettet oppfølgingsarbeid | en_US |
dc.title | Utfordringer innen arbeidsinkluderingsfeltet | en_US |
dc.type | Chapter | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | © Aina A. Kane, Øystein Spjelkavik | en_US |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.qualitycode | 1 | |
dc.identifier.cristin | 1964661 | |
dc.source.pagenumber | 409-422 | en_US |