Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKane, Aina Aune
dc.contributor.authorSpjelkavik, Øystein
dc.date.accessioned2022-03-16T10:45:47Z
dc.date.available2022-03-16T10:45:47Z
dc.date.created2021-12-04T08:47:52Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.isbn978-82-8104-483-8
dc.identifier.isbn978-82-8104-484-5
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2985479
dc.description.abstractI kapitlet oppsummerer vi antologiens bidrag og argumenterer for at utviklingen i arbeidslivet vil skape utfordringer som vil kreve kontinuerlig fagutvikling på arbeidsinkluderingsfeltet. Inkluderingskompetanse må bli utviklet ved at NAV og arbeidsplassene i større grad samarbeider om arbeidsinkludering. NAVs samfunnsmandat for å fremme overgang til arbeid krever adekvat handlingsrom og kompetanse blant NAVs veiledere og ledere. Samtidig synes utfordringene innen arbeidsinkludering såpass krevende at også andre deler av støtteapparatet bør utvikle inkluderingskompetanse.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherOrkana Forlagen_US
dc.relation.ispartofArbeidsinkludering, læring og innovasjon i NAV
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectArbeidsinkluderingen_US
dc.subjectNAVen_US
dc.subjectInkluderingskompetanseen_US
dc.subjectBrukerbehoven_US
dc.subjectArbeidsrettet oppfølgingsarbeiden_US
dc.titleUtfordringer innen arbeidsinkluderingsfelteten_US
dc.typeChapteren_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© Aina A. Kane, Øystein Spjelkaviken_US
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1
dc.identifier.cristin1964661
dc.source.pagenumber409-422en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal