Show simple item record

dc.contributor.authorKane, Aina Aune
dc.contributor.authorSpjelkavik, Øystein
dc.date.accessioned2022-03-16T10:45:47Z
dc.date.available2022-03-16T10:45:47Z
dc.date.created2021-12-04T08:47:52Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.isbn978-82-8104-483-8
dc.identifier.isbn978-82-8104-484-5
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2985479
dc.description.abstractI kapitlet oppsummerer vi antologiens bidrag og argumenterer for at utviklingen i arbeidslivet vil skape utfordringer som vil kreve kontinuerlig fagutvikling på arbeidsinkluderingsfeltet. Inkluderingskompetanse må bli utviklet ved at NAV og arbeidsplassene i større grad samarbeider om arbeidsinkludering. NAVs samfunnsmandat for å fremme overgang til arbeid krever adekvat handlingsrom og kompetanse blant NAVs veiledere og ledere. Samtidig synes utfordringene innen arbeidsinkludering såpass krevende at også andre deler av støtteapparatet bør utvikle inkluderingskompetanse.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherOrkana Forlagen_US
dc.relation.ispartofArbeidsinkludering, læring og innovasjon i NAV
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectArbeidsinkluderingen_US
dc.subjectNAVen_US
dc.subjectInkluderingskompetanseen_US
dc.subjectBrukerbehoven_US
dc.subjectArbeidsrettet oppfølgingsarbeiden_US
dc.titleUtfordringer innen arbeidsinkluderingsfelteten_US
dc.typeChapteren_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© Aina A. Kane, Øystein Spjelkaviken_US
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1
dc.identifier.cristin1964661
dc.source.pagenumber409-422en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal