Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorTunestveit, Merete
dc.contributor.authorMæhle, Magne Olav
dc.contributor.authorUlvik, Oddbjørg Skjær
dc.date.accessioned2022-03-11T12:33:22Z
dc.date.available2022-03-11T12:33:22Z
dc.date.created2021-11-18T14:39:18Z
dc.date.issued2021-03-25
dc.identifier.citationTidsskriftet Norges Barnevern. 2021, 4-19.en_US
dc.identifier.issn0800-1014
dc.identifier.issn1891-1838
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2984654
dc.description.abstractI artikkelen utforskar vi vi korleis unge gjev meining til erfaringane sine knytt til deltaking i barnevernet. Det empiriske materialet er basert på intervju med 13 ungdomar om å delta i barnevernet. Ved å nytte narrativ analyse og posisjoneringsteori, har vi analysert korleis dei unge posisjonerer seg sjølv og barnevernet i forteljingane, og korleis dei fortel om relasjonen til barnevernarbeidaren. Forteljingane til dei unge viser stor variasjon. Alt frå forteljingar om samarbeid i ein trygg relasjon, der den unge fortel seg sjølv fram som aktiv og deltakande, til forteljingar om avmakt, der relasjon og deltaking er fråverande. Posisjoneringsperspektivet kan bidra til auka forståing for dei unge sine posisjoneringar i samarbeid med barnevernet, og vere eit nyttig analyseverktøy for praksisfeltet i arbeidet med å legge til rette for barn og unge si deltaking.en_US
dc.description.abstractIn this article we explore how young people make meaning to their experiences from participation in Child Welfare Services (CWS). The empirical material is based on 13 interviews with young people about participation in CWS. Narrative analyses and positioning theory form the basis of our analysis of how the young people position the CWS and themselves in their narratives, and how they perceive the relation to the social worker. The told experiences are variating on a continuum, from participation in partnership with the social worker to senses of powerlessness with no relation nor participation. The perspective of positioning may contribute to increased understanding of young people’s positioning in cooperation with CWS and serve as analytic tool when facilitating participation for children and young people in CWS.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherUniversitetsforlageten_US
dc.relation.ispartofseriesTidsskriftet Norges Barnevern;Volume 98 | Issue 1
dc.subjectBarns deltakingen_US
dc.subjectBarnevernen_US
dc.subjectPosisjoneringsteorieren_US
dc.subjectNarrative analyseren_US
dc.subjectChildren’s participationen_US
dc.subjectChild Welfare Servicesen_US
dc.subjectPosition theoryen_US
dc.subjectNarrative analysesen_US
dc.titleDeltaking i barnevernet - ein analyse av ungdomar sine forteljingar i lys av posisjoneringsteorien_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.18261/ISSN1891-1838-2021-01-02
dc.identifier.cristin1956042
dc.source.journalTidsskriftet Norges Barnevernen_US
dc.source.volume98en_US
dc.source.issue1en_US
dc.source.pagenumber28en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel