Lærerens yrkeskunnskap og læreren som forsker: en strategi for å forske i læreryrket
dc.contributor.author | Hiim, Hilde | en_US |
dc.date.accessioned | 2011-07-05T12:09:22Z | |
dc.date.available | 2011-07-05T12:09:22Z | |
dc.date.issued | 2010-07-02 | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10642/834 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Høgskolen i Akershus | en_US |
dc.subject | Yrkeskunnskap | en_US |
dc.subject | Lærere | en_US |
dc.subject | Profesjonsbasert forskning | en_US |
dc.subject | VDP::Social science: 200::Education: 280 | en_US |
dc.title | Lærerens yrkeskunnskap og læreren som forsker: en strategi for å forske i læreryrket | en_US |
dc.type | Peer reviewed | |
dc.type | Doctoral thesis | en_US |
dc.description.version | Avhandling for Phd-graden ved Roskilde universitetssenter | en_US |
dc.identifier.doi | http://idtjeneste.nb.no/URN:NBN:no-bibsys_brage_12667 |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
LUI - Institutt for yrkesfaglærerutdanning [196]
LUI - Department of Vocational Teacher Education