Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorOtterstad, Ann Merete
dc.contributor.authorFørde, Elin
dc.date.accessioned2019-10-16T07:54:21Z
dc.date.available2019-10-16T07:54:21Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10642/7684
dc.descriptionMaster i barnehagepedagogikken
dc.description.abstractDenne postkvalitative studien er basert på lesingar av det norske Barnehageopprøret og kampanjen #uforsvarlig sine tekstar som frå 2018 har blitt publisert i Dagsavisen, og i opprøret si side på Facebook. Dramatiske tekstar sendt inn av profesjonsutøvarar i barnehagane som skildrar sin barnehagekvardag. Studien bygger på filosofien til Deleuze & Guattari, og ved å ta utgangspunkt i omgrepet «the fold», vert det mogeleg å bruke spekulative, eksperimentelle og nomadiske fråflyttingar som tilnærming til lesingane. Det hender forskjellig på ulike i nivå og parallelt gjennom studien: Lesingane av #historiene er gjort med meir konkrete reiskapar, mellom anna med «transgressive data» inspirert av Elizabeth St. Pierre og «wonder, glow og silence » av Maggie MacLure. Fleire dilemma dukkar opp langs med og lesingane munnar ut i ei etisk analyse av den russiske språkforskaren Michel Bakhtin. Deleuze sitt omgrep «assemblage» er sentralt gjennom studien, og er med på å synleggjere ulike samansetningar som trer fram gjennom lesingane.en
dc.language.isonnen
dc.publisherOsloMet - Storbyuniversiteteten
dc.subjectVDP::Humaniora: 000en
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Andre pedagogiske fag: 289en
dc.subjectNomadiske lesingaren
dc.subjectEksperimenterande lesingaren
dc.subjectSpekulative lesingaren
dc.subjectBarnehageopprøren
dc.subjectPostkvalitative studieren
dc.subjectFoldeskjørten
dc.subjectEmosjonelle dataen
dc.subjectLitteraturen
dc.subjectPraksisfortellingeren
dc.subjectEtikken
dc.title"Å vekke monster til live": Nomadisk-eksperimenterande-spekulative lesingar av #UFORSVARLIGen
dc.typeMaster thesisen
dc.description.versionpublishedVersionen


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel