dc.contributor.advisor | Otterstad, Ann Merete | |
dc.contributor.author | Førde, Elin | |
dc.date.accessioned | 2019-10-16T07:54:21Z | |
dc.date.available | 2019-10-16T07:54:21Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10642/7684 | |
dc.description | Master i barnehagepedagogikk | en |
dc.description.abstract | Denne postkvalitative studien er basert på lesingar av det norske Barnehageopprøret og kampanjen
#uforsvarlig sine tekstar som frå 2018 har blitt publisert i Dagsavisen, og i opprøret si side på Facebook.
Dramatiske tekstar sendt inn av profesjonsutøvarar i barnehagane som skildrar sin barnehagekvardag.
Studien bygger på filosofien til Deleuze & Guattari, og ved å ta utgangspunkt i omgrepet «the fold», vert det
mogeleg å bruke spekulative, eksperimentelle og nomadiske fråflyttingar som tilnærming til lesingane. Det
hender forskjellig på ulike i nivå og parallelt gjennom studien:
Lesingane av #historiene er gjort med meir konkrete reiskapar, mellom anna med «transgressive data»
inspirert av Elizabeth St. Pierre og «wonder, glow og silence » av Maggie MacLure. Fleire dilemma dukkar
opp langs med og lesingane munnar ut i ei etisk analyse av den russiske språkforskaren Michel Bakhtin.
Deleuze sitt omgrep «assemblage» er sentralt gjennom studien, og er med på å synleggjere ulike
samansetningar som trer fram gjennom lesingane. | en |
dc.language.iso | nn | en |
dc.publisher | OsloMet - Storbyuniversitetet | en |
dc.subject | VDP::Humaniora: 000 | en |
dc.subject | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Andre pedagogiske fag: 289 | en |
dc.subject | Nomadiske lesingar | en |
dc.subject | Eksperimenterande lesingar | en |
dc.subject | Spekulative lesingar | en |
dc.subject | Barnehageopprør | en |
dc.subject | Postkvalitative studier | en |
dc.subject | Foldeskjørt | en |
dc.subject | Emosjonelle data | en |
dc.subject | Litteratur | en |
dc.subject | Praksisfortellinger | en |
dc.subject | Etikk | en |
dc.title | "Å vekke monster til live": Nomadisk-eksperimenterande-spekulative lesingar av #UFORSVARLIG | en |
dc.type | Master thesis | en |
dc.description.version | publishedVersion | en |