Blar i SAM - Institutt for sosialfag på tidsskrift "Nordisk tidsskrift for utdanning og praksis"
Viser treff 1-3 av 3
-
Betydningen av tverrprofesjonelt samarbeid for lærernes vurderinger av egen kompetanse til å tilpasse opplæring i skolen
(Nordisk tidsskrift for utdanning og praksis;Vol. 15, No. 2, 2021, Peer reviewed; Journal article, 2021-10-05)Samarbeid med profesjoner i og rundt skolen er en forutsetning for at lærere skal kunne gi elevene tilpasset opplæring, men det er uklart hvor tydelig denne sammenhengen er. I denne artikkelen undersøker vi læreres vurderinger ... -
Betydningen av tverrprofesjonelt samarbeid for lærernes vurderinger av egen kompetanse til å tilpasse opplæring i skolen
(Nordisk tidsskrift for utdanning og praksis;Vol. 15, No. 2, Peer reviewed; Journal article, 2021-05-05)Samarbeid med profesjoner i og rundt skolen er en forutsetning for at lærere skal kunne gi elevene tilpasset opplæring, men det er uklart hvor tydelig denne sammenhengen er. I denne artikkelen undersøker vi læreres vurderinger ... -
Why and how? Case-based teaching in interprofessional and interdisciplinary education
(Nordisk tidsskrift for utdanning og praksis;Vol. 15, No. 1, Peer reviewed; Journal article, 2021-06-03)The field of interprofessional education is complex and intricate. Students from different professions, who have distinctive knowledge bases, develop a mutual understanding of how to work together in future professional ...