Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorTerum, Lars Ingeen_US
dc.contributor.authorHeggen, Kåreen_US
dc.date.accessioned2016-03-09T10:39:31Z
dc.date.available2016-03-09T10:39:31Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.citationTerum, L. I. & Heggen, K. (2015). Sikrar BSV-utdanningane kompetansebehova?. Fontene forskning, 8(2), 20-34.en_US
dc.identifier.issn1890-9868en_US
dc.identifier.otherFRIDAID 1299483en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10642/3118
dc.description.abstractBarnevernspedagog-, sosionom- og vernepleiarutdanningane utgjer BSV-utdanningane i Noreg. Sidan byrjinga på 1970-talet har det fleire gonger kome framlegg om å samordne BSV-utdanningane, for å sikre kompetansebehova betre i sektoren. Ved hjelp av ein survey blant dei som underviser i BSV-utdanningane, vert det i denne artikkelen undersøkt i kva grad utdannarane meiner tre utdanningar sikrar kompetansebehova. Hovudfunna er at utdannarane meiner det imøtekjem behovet for spesialisert kompetanse, nødvendig kompetansebredde og sikrar profesjonsidentitet, men meiningane varierer og vert i stor grad bestemt av utdanningsprogrammet dei underviser ved. Utdannarane ved barnevernspedagog- og vernepleiarutdanningane, i større grad enn sosionomutdannarane, meiner at modellen med tre utdanningar sikrar kompetansebehova.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherFellesorganisasjonenen_US
dc.relation.ispartofseriesFontene forskning;8(2)en_US
dc.subjectHelse- og sosialutdanningen_US
dc.subjectkompetanseen_US
dc.subjecttradisjonen_US
dc.subjectidentiteten_US
dc.subjectprofesjonsstrategien_US
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Sosialt arbeid: 360en_US
dc.titleSikrar BSV-utdanningane kompetansebehova?en_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.typePeer revieweden_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel