Sikrar BSV-utdanningane kompetansebehova?
Journal article, Peer reviewed
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/10642/3118Utgivelsesdato
2015Metadata
Vis full innførselSamlinger
- SPS - Documents [459]
Originalversjon
Terum, L. I. & Heggen, K. (2015). Sikrar BSV-utdanningane kompetansebehova?. Fontene forskning, 8(2), 20-34.Sammendrag
Barnevernspedagog-, sosionom- og vernepleiarutdanningane utgjer BSV-utdanninganei Noreg. Sidan byrjinga på 1970-talet har det fleire gonger kome framlegg om å samordneBSV-utdanningane, for å sikre kompetansebehova betre i sektoren. Ved hjelp av ein surveyblant dei som underviser i BSV-utdanningane, vert det i denne artikkelen undersøkt i kvagrad utdannarane meiner tre utdanningar sikrar kompetansebehova. Hovudfunna erat utdannarane meiner det imøtekjem behovet for spesialisert kompetanse, nødvendigkompetansebredde og sikrar profesjonsidentitet, men meiningane varierer og vert istor grad bestemt av utdanningsprogrammet dei underviser ved. Utdannarane vedbarnevernspedagog- og vernepleiarutdanningane, i større grad enn sosionomutdannarane,meiner at modellen med tre utdanningar sikrar kompetansebehova.