dc.contributor.author | Terum, Lars Inge | en_US |
dc.contributor.author | Heggen, Kåre | en_US |
dc.date.accessioned | 2016-03-09T10:39:31Z | |
dc.date.available | 2016-03-09T10:39:31Z | |
dc.date.issued | 2015 | en_US |
dc.identifier.citation | Terum, L. I. & Heggen, K. (2015). Sikrar BSV-utdanningane kompetansebehova?. Fontene forskning, 8(2), 20-34. | en_US |
dc.identifier.issn | 1890-9868 | en_US |
dc.identifier.other | FRIDAID 1299483 | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10642/3118 | |
dc.description.abstract | Barnevernspedagog-, sosionom- og vernepleiarutdanningane utgjer BSV-utdanningane
i Noreg. Sidan byrjinga på 1970-talet har det fleire gonger kome framlegg om å samordne
BSV-utdanningane, for å sikre kompetansebehova betre i sektoren. Ved hjelp av ein survey
blant dei som underviser i BSV-utdanningane, vert det i denne artikkelen undersøkt i kva
grad utdannarane meiner tre utdanningar sikrar kompetansebehova. Hovudfunna er
at utdannarane meiner det imøtekjem behovet for spesialisert kompetanse, nødvendig
kompetansebredde og sikrar profesjonsidentitet, men meiningane varierer og vert i
stor grad bestemt av utdanningsprogrammet dei underviser ved. Utdannarane ved
barnevernspedagog- og vernepleiarutdanningane, i større grad enn sosionomutdannarane,
meiner at modellen med tre utdanningar sikrar kompetansebehova. | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | Fellesorganisasjonen | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Fontene forskning;8(2) | en_US |
dc.subject | Helse- og sosialutdanning | en_US |
dc.subject | kompetanse | en_US |
dc.subject | tradisjon | en_US |
dc.subject | identitet | en_US |
dc.subject | profesjonsstrategi | en_US |
dc.subject | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Sosialt arbeid: 360 | en_US |
dc.title | Sikrar BSV-utdanningane kompetansebehova? | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |