Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBroman, Åse
dc.date.accessioned2014-03-21T08:47:11Z
dc.date.available2014-12-01T03:02:46Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationBroman, Å. (2013). Egen arbeidsplass som læringsarena, I: G. Bjørke, H. Jarning & O. Eikeland, Ny praksis - ny kunnskap: om utviklingsarbeid som sjanger. Oslo: ABM-media. (s. 301-309)en_US
dc.identifier.isbn978-82-93298-06-9
dc.identifier.otherFRIDAID 1086111
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10642/1918
dc.description.abstractVed å trekke inn deltidsstudenters egen arbeidsplass som en læringsarena i et høgskolestudium, anerkjenner man den kunnskap, livserfaring og selvstendighet de innehar. Det kan stimulere til økt studieinnsats og motivasjon i studietiden, samtidig med at det for høgskolen minsker presset på å skaffe et tilstrekkelig antall praksisplasser.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherABM-mediaen_US
dc.subjectLæringsarenaeren_US
dc.subjectDeltidsstudenteren_US
dc.subjectPraksisen_US
dc.subjectErfaringen_US
dc.titleEgen arbeidsplass som læringsarenaen_US
dc.typeChapteren_US
dc.typePeer revieweden_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel