Show simple item record

dc.contributor.advisorSkotte, Pernille Stornæss
dc.contributor.authorBrunstad, Hege Urke
dc.date.accessioned2017-06-26T10:08:11Z
dc.date.accessioned2020-08-25T20:29:33Z
dc.date.accessioned2021-04-29T11:13:39Z
dc.date.available2017-06-26T10:08:11Z
dc.date.available2020-08-25T20:29:33Z
dc.date.available2021-04-29T11:13:39Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/954
dc.descriptionBachelor i Barnevern
dc.description.abstractI denne oppgåva omhandlar korleis barnevernspedagogen kan arbeide førebyggjande overfor ungdom som har forgripe seg på barn, for å minke risikoen for nye overgrep. Fokuset i oppgåva ligg på førebygging og oppfølging, med vekt på behandling og straff som to moglege tiltak. Utifrå etiske aspekt formidlar eg viktigheita av å forhalde seg profesjonelt til trass for at arbeid med personar som har utført seksuelle overgrep er utfordrande.
dc.language.isonblanguage
dc.publisherHøgskolen i Oslo og Akershus
dc.subjectSeksuelle overgrep
dc.subjectStraff
dc.subjectUnge
dc.subjectOvergrep
dc.subjectBarnevernspedagogikk
dc.titleUnge som forgrip seg seksuelt på barn. Barnevernspedagogen sitt førebyggjande arbeid
dc.typeBachelor thesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record