Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorØverli, Ingvil Thallaug
dc.contributor.authorGundersen, Tonje
dc.date.accessioned2021-01-05T13:17:57Z
dc.date.accessioned2021-04-30T08:11:36Z
dc.date.available2021-01-05T13:17:57Z
dc.date.available2021-04-30T08:11:36Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.isbn978-82-7894-757-9
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/6492
dc.description.abstract12. mars stengte familievernet som følge av covid-19-pandemien og åpnet gradvis frem mot sommeren 2020. Studien undersøker hvordan dette påvirket tjenesten og brukerne, og viser behovet for å arbeide videre med: • Hvordan familievernet best kan ivareta sine brukere i fremtiden, og trekke lærdom av hvordan nedstengningen påvirket brukerne ulikt. • Hvordan man kan videreutvikle tilbudet med digital kommunikasjon som supplement til fysiske møter på familievernkontoret. • Hvordan familievernet lokalt kan involveres slik at beslutninger blir tilpasset lokale betingelser og behov.en
dc.language.isonben
dc.publisherNOVA/OsloMeten
dc.relation.ispartofseriesNOVA Notat;2020:3
dc.subjectCOVID-19en
dc.subjectPandemien
dc.subjectFamilieverneten
dc.titleFamilievernet under covid-19. Erfaringer og læring under nedstengning og i en ny hverdagen
dc.typeResearch reporten
fagarkivet.author.linkhttps://www.oslomet.no/om/ansatt/ingvilth/en
fagarkivet.author.linkhttps://www.oslomet.no/om/ansatt/togun/en
fagarkivet.source.pagenumber53en


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel