• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Forbruksforskningsinstituttet (SIFO)
  • SIFO Rapport
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Forbruksforskningsinstituttet (SIFO)
  • SIFO Rapport
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kjennskap og holdninger til mobilitet i mobilmarkedet

Schjøll, Alexander; Lavik, Randi
Report
Thumbnail
Åpne
file75384_sifo-mobilrapport_web.pdf (3.558Mb)
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/20.500.12199/5242
Utgivelsesdato
2009
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • SIFO Rapport [337]
Sammendrag
En stor andel av dagens mobilabonnenter er tilknyttet en abonnementstype som gjør det vanskelig for abonnenten å skifte abonnement. Samtidig har abonnentene liten kunnskap om mobilmarkedet, hvilke tjenester som tilbys til hvilke priser, og om eget abonnement. En stor andel av dagens mobilabonnenter er tilknyttet en abonnementstype som gjør det vanskelig for abonnenten å skifte abonnement. Samtidig har abonnentene liten kunnskap om mobilmarkedet, hvilke tjenester som tilbys til hvilke priser, og om eget abonnement.  Dette viser SIFO rapporten Kjennskap og holdninger til mobilitet i mobilmarkedet skrevet av Alexander Schjøll og Randi Lavik. Rapporten er et ledd i et samarbeid mellom Forbrukerombudet, Forbrukerrådet, Post- og teletilsynet og SIFO. Behov for enklere mobilmarked Tilknyttede prosjekter SIFO-survey
Utgiver
Oslo, SIFO

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit