• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Velferdsforskningsinstituttet (NOVA)
  • NOVA notat
  • View Item
  •   Home
  • Velferdsforskningsinstituttet (NOVA)
  • NOVA notat
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Evaluering av telefonveiledningstjenesten i AKAN

Mathisen, Anders S.
Notat
Thumbnail
View/Open
3301_1.pdf (639.0Kb)
URI
https://hdl.handle.net/20.500.12199/5204
Date
2008
Metadata
Show full item record
Collections
  • NOVA notat [110]
Abstract
AKAN (Arbeidslivets kompetansesenter for rus- og avhengighetsproblematikk) ønsker å styrke kompetansesenterets telefonveiledningstjeneste. I den forbindelse fikk NOVA i oppdrag å evaluere tjenesten. I dette notatet har vi på bakgrunn av intervju med de ansatte og en spørreundersøkelse til brukerne analysert tjenesten. Vår evaluering viser at brukerne er godt fornøyd, de sier at tjenesten er viktig i bedriftens rusforebyggende arbeid. Evalueringen viser også at de ansatte ved senteret har god kompetanse. Samtidig har vi sett på mulighet for å heve kvaliteten ytterligere. AKAN kan defineres som en kunnskapsbedrift der kunnskapen inn og ut av virksomheten i større grad burde skriftliggjøres, organiseres og kvalitetssikres. Til slutt i evalueringen kommer vi med noen anbefalinger som vi håper vil kunne styrke tjenesten i fremtiden.
Publisher
Oslo Metropolitan University - OsloMet: NOVA
Series
NOVA Notat 2/08

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit