Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSeeberg, Marie Louise
dc.contributor.authorWinsvold, Aina
dc.contributor.authorSverdrup, Sidsel
dc.date.accessioned2020-06-21T13:40:19Z
dc.date.accessioned2021-04-30T08:11:24Z
dc.date.available2020-06-21T13:40:19Z
dc.date.available2021-04-30T08:11:24Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.isbn978-82-7894-480-6
dc.identifier.issn1890-6435
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/5192
dc.description.abstractDenne kunnskapsoppsummeringen presenterer eksisterende forskning om tiltak for å bedre skoleresultater og utdanningssituasjonen for barn i barnevernet. Prosjektet er finansiert av Barne-, likestillings- og inkluderingsdepartementet og er utført av NOVA i samarbeid med Barne-, ungdoms- og familiedirektoratet. Hensikten har vært å finne gode tiltak og metoder som kan vise til positive resultater for denne gruppen. Samlet sett gir økt oppmerksomhet, interesse og tidsbruk fra viktige personer, bedre tilrettelegging og koordinering samt høyere forventninger et bedre grunnlag for å få godt utbytte av skolegangen. En viktig del av dette bildet er stabilitet og at iallfall én voksen bryr seg og motiverer barn og unge for videre skolegang.no_NB
dc.publisherOslo Metropolitan University - OsloMet: NOVA
dc.relation.ispartofseriesNOVA Notat 4/13
dc.subjectNOVA
dc.titleSkoleresultater og utdanningssituasjon for barn i barnevernetno_NB
dc.typeNotat
fagarkivet.source.pagenumber51


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel