Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSeeberg, Marie Louise
dc.contributor.authorHassan, Sahra Cecilie
dc.date.accessioned2020-06-21T13:35:19Z
dc.date.accessioned2021-04-30T07:29:48Z
dc.date.available2020-06-21T13:35:19Z
dc.date.available2021-04-30T07:29:48Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.isbn978-82-7894-414-1
dc.identifier.issn0808-5013
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/5053
dc.description.abstracten
dc.description.abstractNOVA og NIFU evaluerer tilbudet om leksehjelp 1.-4. trinn, som ble innført fra høsten 2010 i alle landets grunnskoler. Det overordnede formålet med evalueringen er å finne ut hvordan leksehjelpen utformes på skolene, og om tilbudet fungerer etter hensikten. I denne første av to rapporter fra evalueringen presenterer vi våre funn fra to kvalitative delstudier. Det første av disse er en dokumentanalyse av planlegging av og informasjon om tiltaket i staten og i et utvalg på 19 kommuner, og av lokal implementering av ordningen i de 19 kommunene. Andre delstudie retter søkelyset mot leksehjelpen slik den er implementert og utføres i praksis i et utvalg på fire skoler, med datamateriale fra feltarbeid på leksehjelpen i hver skole, og fra intervjuer utført i tilknytning til hver av de fire skolene.no_NB
dc.publisherOslo Metropolitan University - OsloMet: NOVA
dc.relation.ispartofseriesNOVA Rapport 3/12
dc.subjectNOVA
dc.title"Litt vanskelig at alle skal med!"no_NB
dc.typeResearch report
fagarkivet.source.pagenumber217


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel