dc.contributor.author | Nordahl, Thomas | |
dc.contributor.author | Skilbrei, May-Len | |
dc.date.accessioned | 2020-06-21T13:32:56Z | |
dc.date.accessioned | 2021-04-30T07:31:19Z | |
dc.date.available | 2020-06-21T13:32:56Z | |
dc.date.available | 2021-04-30T07:31:19Z | |
dc.date.issued | 2002 | |
dc.identifier.isbn | 82-7894-142-4 | |
dc.identifier.issn | 0808-5013 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12199/4844 | |
dc.description.abstract | I denne rapporten presenteres sluttevalueringen av et utviklingsprosjekt om samarbeidet mellom hjem og skole som Foreldreutvalget for grunnskolen (FUG) har drevet. Evalueringen viser at det innenfor prosjektet har vært en positiv utvikling i samarbeidet mellom hjem og skole. Samtidig påpekes det i rapporten at mange lærere og skoleledere har manglende tiltro til foreldrenes forutsetninger for å samarbeide, og at foreldrene har liten reell medvirkning i skolen. I denne evalueringen framstår foreldrene i stor grad som skolens forlengede arm. | no_NB |
dc.publisher | Oslo Metropolitan University - OsloMet: NOVA | |
dc.relation.ispartofseries | NOVA Rapport 13/02 | |
dc.subject | NOVA | |
dc.subject | Skole | |
dc.subject | Familie | |
dc.subject | Barn og barnevern | |
dc.title | Det vanskelige samarbeidet | no_NB |
dc.type | Report | |
fagarkivet.author.link | https://www.oslomet.no/om/ansatt/maylens/ | |
fagarkivet.source.pagenumber | 118 | |