Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorNordahl, Thomas
dc.contributor.authorSkilbrei, May-Len
dc.date.accessioned2020-06-21T13:32:56Z
dc.date.accessioned2021-04-30T07:31:19Z
dc.date.available2020-06-21T13:32:56Z
dc.date.available2021-04-30T07:31:19Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.isbn82-7894-142-4
dc.identifier.issn0808-5013
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/4844
dc.description.abstractI denne rapporten presenteres sluttevalueringen av et utviklingsprosjekt om samarbeidet mellom hjem og skole som Foreldreutvalget for grunnskolen (FUG) har drevet. Evalueringen viser at det innenfor prosjektet har vært en positiv utvikling i samarbeidet mellom hjem og skole. Samtidig påpekes det i rapporten at mange lærere og skoleledere har manglende tiltro til foreldrenes forutsetninger for å samarbeide, og at foreldrene har liten reell medvirkning i skolen. I denne evalueringen framstår foreldrene i stor grad som skolens forlengede arm.no_NB
dc.publisherOslo Metropolitan University - OsloMet: NOVA
dc.relation.ispartofseriesNOVA Rapport 13/02
dc.subjectNOVA
dc.subjectSkole
dc.subjectFamilie
dc.subjectBarn og barnevern
dc.titleDet vanskelige samarbeidetno_NB
dc.typeReport
fagarkivet.author.linkhttps://www.oslomet.no/om/ansatt/maylens/
fagarkivet.source.pagenumber118


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel