Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAnnlaug Bragdø
dc.contributor.authorSpjelkavik, Øystein
dc.date.accessioned2020-06-14T12:20:52Z
dc.date.accessioned2021-04-29T14:19:05Z
dc.date.available2020-06-14T12:20:52Z
dc.date.available2021-04-29T14:19:05Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn0807-0865
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/4049
dc.description.abstractProsjektet ”Overganger, samarbeid og koordinering” (OSK) ble gjennomført 2009 – 2012 og var knyttet til skolefrafallsproblematikk i Lindesnesregionen. Prosjektet var finansiert av NAV Farve, med delfinansiering fra Lindesnesrådet. Rapporten presenterer og analyserer prosjektet, som utviklet en individuell oppfølgingsmodell med base i videregående skole til-passet den enkeltes situasjon og bistandsbehov. Oppmerksomheten rettes mot behovet for støtte på den enkelte elevs ulike livsområder gjennom oppfølging mot skole, skoleklasse, arbeidsplass (bedriftsbesøk, jobbsmak, praksisplass, lærlingplass) og privat og faglig nett-verk.no_NB
dc.publisherOslo: Arbeidsforskningsinstituttet.
dc.relation.ispartofseriesAFI Rapport 2013:9
dc.subjectDialogkonferanser||Skoler||Mestring||Bistand||NAV||Oppfølging||Arbeidspraksis||Individuell oppfølging||Dropout
dc.titleIndividuell oppfølging av unge i ferd med å havne utenfor skole og arbeidno_NB
dc.typeResearch report
fagarkivet.source.pagenumber38


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel