Show simple item record

dc.contributor.authorSkarpaas, Ingebjørg
dc.contributor.authorNorvoll, Reidun
dc.date.accessioned2020-06-14T12:20:38Z
dc.date.accessioned2021-04-29T14:15:44Z
dc.date.available2020-06-14T12:20:38Z
dc.date.available2021-04-29T14:15:44Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/3996
dc.description.abstractRapporten handler om kvalitet på offentlige tjenester, og har til hensikt å øke kunnskaps-grunnlaget for hvordan Arbeids- og velferdsetaten kan sikre kvalitet i arbeidsrettede tiltak levert av forhåndsgodkjente leverandører (skjermede virksomheter). Først gis en situasjonsbeskrivelse av hvordan etaten sikrer kvalitet i tiltak levert av skjermede virksomheter i dag. Gjennom en litteraturstudie av relevant forskningslitteratur – særlig innenfor offentlig sektor, og gjennom erfaringer fra barnevernet, identifiserer rapporten fire hovedtilnærminger når det gjelder å sikre kvalitet på tjenester. Avslutningsvis gis det innspill til det videre kvalitetsarbeidet i NAV.no_NB
dc.publisherOslo: Arbeidsforskningsinstituttet.
dc.relation.ispartofseriesAFI Notat 2011:3
dc.subjectKvalitet||Arbeidsmarkedstiltak||Tjenestekvalitet||Skjermet sektor||Skjermede tiltak
dc.titleKvalitet i skjermet sektorno_NB
dc.typeResearch report
fagarkivet.source.pagenumber93 + vedlegg


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record