Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorStorm-Mathisen, Ardis
dc.date.accessioned2020-06-09T15:25:15Z
dc.date.accessioned2021-04-29T14:20:52Z
dc.date.available2020-06-09T15:25:15Z
dc.date.available2021-04-29T14:20:52Z
dc.date.issued1998
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/3914
dc.description.abstractDenne rapporten tar for seg ungdoms opplevelser og tanker rundt kjøpepress. Rapporten problematiserer hva kjøpepress kan bestå i og hvordan det kan undersøkes blant ungdom. Utover dette har hensikten vært å vinne innsikt i hva som kan bidra til å gi ungdom en opplevelse av kjøpepress, og på hvilke måter opplevelser av kjøpepress kan få konsekvenser for ulike grupper unge. Temaet er lite forsket på og studien har derfor vært eksplorerende. Samtaleintervjuer med nitten 13-åringer i to ungdomsmiljøer i Oslo utgjør datagrunnlaget. Undersøkelsen har vært avgrenset til forbruksområdet klær.no_NB
dc.publisherLysaker, SIFO
dc.relation.ispartofseriesArbeidsrapport 4-1998
dc.subjectSIFO, PublikasjonSIFO, RapporterSIFO
dc.titleKjøpepress...hva er det for noe?no_NB
dc.typeReport
fagarkivet.author.linkhttps://www.oslomet.no/om/ansatt/ardist/


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel