Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBerg, Lisbet
dc.date.accessioned2020-06-09T15:22:10Z
dc.date.accessioned2021-04-29T14:23:23Z
dc.date.available2020-06-09T15:22:10Z
dc.date.available2021-04-29T14:23:23Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/3730
dc.description.abstractThe Consumer Markets Scoreboard -Making markets work for consumers. Figurrapport med sammenligninger mellom EU27 og norske markeder i 2012, og med tilbakeblikk på resultatene fra 2010 og den norske ForbrukerTilfredshetIndeksen fra 2008. Markedene for spareprodukter, internettabonnement, meglertjenester og håndverkertjenester, er som i 2010 de mest problematiske markedene sett fra forbrukerne. Av nesten femti markeder gis markedene for alkohol og bensin best karakter. Norske forbrukere er i tillegg langt mer fornøyde med disse markedene enn forbrukerne i EU27. Tilknyttede prosjekter EU Scoreboard og FFUno_NB
dc.relation.ispartofseriesProsjektnotat 3-2013
dc.subjectSIFO, PublikasjonSIFO, RapporterSIFO
dc.titleForbrukermarkedene 2012no_NB
dc.typeNotat
fagarkivet.author.linkhttps://www.oslomet.no/om/ansatt/liberg/


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel