Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBorch, Anita
dc.contributor.authorSørebø, Øystein
dc.date.accessioned2020-06-09T15:21:45Z
dc.date.accessioned2021-04-29T14:19:52Z
dc.date.available2020-06-09T15:21:45Z
dc.date.available2021-04-29T14:19:52Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/3673
dc.description.abstractDenne studien omhandler forbrukerkunnskap og digital kompetanse blant elever som går studieforberedende og yrkesfaglige utdanningsprogram, trinn 1. Studien indikerer at elevenes kunnskap om digitale medier har økt de sist 10 år. Guttenes kunnskap er fortsatt bedre enn jentenes, men forspranget er på retur. På spørsmål om forbruk virker imidlertid elevene mer usikker. Elevenes teknologiske forutsetninger for å opptre som ansvarlige forbrukere synes å være til stede. Evnen til å utnytte denne kunnskapen i rollen som forbruker synes imidlertid mer begrenset. Tilknyttede prosjekter noneno_NB
dc.publisherOslo, SIFO
dc.relation.ispartofseriesOppdragsrapport 5-2011
dc.subjectSIFO, PublikasjonSIFO, RapporterSIFO
dc.titleForbrukerkunnskap og digital kompetanse blant elever i videregående skoleno_NB
dc.typeReport
fagarkivet.author.linkhttps://www.oslomet.no/om/ansatt/anitab/


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel