Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorrandil
dc.date.accessioned2020-06-09T15:21:32Z
dc.date.accessioned2021-04-29T14:15:11Z
dc.date.available2020-06-09T15:21:32Z
dc.date.available2021-04-29T14:15:11Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/3644
dc.description.abstractDette notatet tar i hovedsak for seg resultater fra SIFO-surveyen som fokuserer på reklame. SIFO-surveyen er undersøkelser som gjennomføres noenlunde jevnlig, og der noen temaer går igjen, mens andre er nye. I undersøkelsen for 2009 er det spørsmål knyttet til forbrukerkompetanse, forbrukerøkonomi, bank, forsikring, betalingsproblemer, forbrukerpraksis og holdninger, reklame, IKT og praksis i forhold til ny teknologi. Temaet for dette notatet er forbrukerne synspunkter på reklamen. Tilknyttede prosjekter SIFO-surveyno_NB
dc.publisherOslo, SIFO
dc.relation.ispartofseriesProsjektnotat 9-2009
dc.subjectSIFO, PublikasjonSIFO, RapporterSIFO
dc.titleNoen reklamer ergrer mer enn andreno_NB
dc.typeNotat


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel