Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHeggen, Kåre
dc.contributor.authorVik, Lars Jørgen
dc.date.accessioned2020-05-12T09:41:18Z
dc.date.accessioned2020-08-26T06:11:14Z
dc.date.accessioned2021-04-29T09:14:52Z
dc.date.available2020-05-12T09:41:18Z
dc.date.available2020-08-26T06:11:14Z
dc.date.available2021-04-29T09:14:52Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/3068
dc.description.abstractI mai 2006 vart det inngått ein avtale mellom Fellesorganisasjonen for barnevernspedagoger, sosionomer og vernepleiere – FO – og Høgskolen i Oslo, Senter for profesjonsstudier om gjennomføring av prosjektet ”Barnevernspedagoger, sosionomer og vernepleiere: forskjeller i rekruttering, kunnskapsforståelse og kompetanse”. I kontrakten blir prosjektets innhald presisert på følgjande måte: ”Prosjektet vil studere likheter/forskjeller mellom barnevernspedagoger, sosionomer og vernepleiere i a) rekruttering til utdanningene og motivasjon for yrket, b) kunnskapsforståelse og profesjonsidentitet, c) valg av arbeidsområde og kompetansedekning gjennom utdanning.” Prosjektets datagrunnlag er den såkalla StudData-basen ved Senter for profesjonsstudier som inneheld surveydata frå studentar i ulike profesjonsstudiar ved starten og ved slutten av studieløpet, i tillegg til data nærare tre år etter avslutta utdanning.en
dc.language.isonnen
dc.publisherHøgskolen i Osloen
dc.relation.ispartofseriesHiO-rapport;nr. 8
dc.subjectSosialarbeiderutdanningen
dc.titleRekruttering, studiesituasjon og kompetanse : Ei undersøking av rekruttering og kvalifisering til sosialt arbeiden
dc.typeResearch reporten
fagarkivet.source.pagenumber55en


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel