Rekruttering, studiesituasjon og kompetanse : Ei undersøking av rekruttering og kvalifisering til sosialt arbeid
Abstract
I mai 2006 vart det inngått ein avtale mellom Fellesorganisasjonen for barnevernspedagoger,
sosionomer og vernepleiere – FO – og Høgskolen i Oslo, Senter for profesjonsstudier om
gjennomføring av prosjektet ”Barnevernspedagoger, sosionomer og vernepleiere: forskjeller i
rekruttering, kunnskapsforståelse og kompetanse”. I kontrakten blir prosjektets innhald
presisert på følgjande måte:
”Prosjektet vil studere likheter/forskjeller mellom barnevernspedagoger, sosionomer
og vernepleiere i a) rekruttering til utdanningene og motivasjon for yrket, b)
kunnskapsforståelse og profesjonsidentitet, c) valg av arbeidsområde og
kompetansedekning gjennom utdanning.”
Prosjektets datagrunnlag er den såkalla StudData-basen ved Senter for profesjonsstudier
som inneheld surveydata frå studentar i ulike profesjonsstudiar ved starten og ved slutten av
studieløpet, i tillegg til data nærare tre år etter avslutta utdanning.