Show simple item record

dc.contributor.advisorHelland, Håvard
dc.contributor.authorHatlevik, Ida Katrine Riksaasen
dc.date.accessioned2020-05-11T10:56:26Z
dc.date.accessioned2020-08-26T06:11:46Z
dc.date.accessioned2021-04-29T09:14:47Z
dc.date.available2020-05-11T10:56:26Z
dc.date.available2020-08-26T06:11:46Z
dc.date.available2021-04-29T09:14:47Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.isbn978-82-579-4668-5
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/3051
dc.description.abstractDenne rapporten undersøker tredjeårsstudenters vurdering av sin utdanning samlet sett og av  undervisning, praksis, egen innsats og kompetansetilegnelse. Rapporten tar også opp studentenes  planer om etter‐ og videreutdanning. Rapporten er utarbeidet på oppdrag av studieseksjonen ved  Høgskolen i Oslo og inngår som del av høgskolens kvalitetssikringsarbeid. en
dc.language.isonben
dc.publisherHøgskolen i Osloen
dc.relation.ispartofseriesHiO-notat;nr. 2
dc.subjectProfesjonsutdanningen
dc.titleAvgangsstudenten - Studentenes vurdering av undervisning, praksis, studieforhold, tilegnet kompetanse, studieatferd og fremtidig utdanningen
dc.typeResearch reporten
fagarkivet.source.pagenumber189en


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record