Show simple item record

dc.contributor.authorEkspertgruppa om lærerrollen
dc.date.accessioned2020-05-05T13:15:43Z
dc.date.accessioned2020-08-26T06:11:56Z
dc.date.accessioned2021-04-29T09:14:48Z
dc.date.available2020-05-05T13:15:43Z
dc.date.available2020-08-26T06:11:56Z
dc.date.available2021-04-29T09:14:48Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.isbn978-82-450-2100-4
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/3010
dc.description.abstractI juli 2015 satte kunnskapsminister Torbjørn Røe Isaksen ned en ekspergruppe for å se på lærerrollen. Ekspertgruppa har sett på lærerrollens utvikling og hva som kjennetegner den i dag. Til grunn for arbeidet ligger analyser av eksisterende forskning, av forskjellige typer datasett og av utredninger og politiske styringsdokumenter. Gruppa har også gjennomført en egen studie av lærerrollen der lærere og skoleledere er intervjuet om rollen. Arbeidet munner ut i flere anbefalinger som kan bidra til utvikling av lærerrollen og til en profesjonalisering av lærere i framtiden.en
dc.language.isonben
dc.publisherFagbokforlageten
dc.subjectLærerrollenen
dc.titleOm lærerrollen. Et kunnskapsgrunnlagen
dc.typeResearch reporten
fagarkivet.source.pagenumber250en


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record