Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorØrmen, Torfinn
dc.contributor.authorAbdullah, Al Haseem
dc.date.accessioned2019-08-26T08:25:01Z
dc.date.accessioned2020-08-26T21:24:58Z
dc.date.accessioned2021-04-29T10:03:33Z
dc.date.available2019-08-26T08:25:01Z
dc.date.available2020-08-26T21:24:58Z
dc.date.available2021-04-29T10:03:33Z
dc.date.issued2018-04
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/2863
dc.descriptionBachelor i Lærerutdanning for tospråklige lærere
dc.language.isonben
dc.publisherOsloMet
dc.subjectNaturfagdidaktikk
dc.subjectBegrepslæring
dc.subjectMinoritetselever
dc.subjectSpråklige forutsetninger
dc.subjectSpørreundersøkelse
dc.titleHvilke utfordringer møter minoritetselever når det kommer til naturfaglige ord og begreper, og har de som gruppe ulike språklige forutsetninger?
dc.typeBachelor thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel