Hvilke utfordringer møter minoritetselever når det kommer til naturfaglige ord og begreper, og har de som gruppe ulike språklige forutsetninger?
dc.contributor.advisor | Ørmen, Torfinn | |
dc.contributor.author | Abdullah, Al Haseem | |
dc.date.accessioned | 2019-08-26T08:25:01Z | |
dc.date.accessioned | 2020-08-26T21:24:58Z | |
dc.date.accessioned | 2021-04-29T10:03:33Z | |
dc.date.available | 2019-08-26T08:25:01Z | |
dc.date.available | 2020-08-26T21:24:58Z | |
dc.date.available | 2021-04-29T10:03:33Z | |
dc.date.issued | 2018-04 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12199/2863 | |
dc.description | Bachelor i Lærerutdanning for tospråklige lærere | |
dc.language.iso | nb | en |
dc.publisher | OsloMet | |
dc.subject | Naturfagdidaktikk | |
dc.subject | Begrepslæring | |
dc.subject | Minoritetselever | |
dc.subject | Språklige forutsetninger | |
dc.subject | Spørreundersøkelse | |
dc.title | Hvilke utfordringer møter minoritetselever når det kommer til naturfaglige ord og begreper, og har de som gruppe ulike språklige forutsetninger? | |
dc.type | Bachelor thesis |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
LUI - Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning [522]
LUI - Department of Primary and Secondary Teacher Education