Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHelgesen, Marit
dc.contributor.authorInger Marie Stigen
dc.contributor.authorTrond Tjerbo
dc.date.accessioned2019-08-15T07:42:06Z
dc.date.accessioned2021-04-29T13:55:53Z
dc.date.available2019-08-15T07:42:06Z
dc.date.available2021-04-29T13:55:53Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.isbn978-82-7071-884-9
dc.identifier.issn0801-1702
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/2570
dc.description.abstractVåre respondenter i fylkesmannsembetene var i 2009 gjennomgående godt fornøyd med den løpende kontakten med kontaktpersonene i Helsedirektoratet. Det ser altså ut til at styringen og samordningen fungerer godt på dette nivået. Samarbeidet mellom fylkesmannsembetene og kommunene ser også ut til å fungere godt. Det største problemet til kommunene er av økonomisk art. Tilskuddenes beskjedne størrelse og problemer med å få dekket vikarutgifter fremstår som Kompetanseløftets akkileshæl. Tilknyttet prosjekt Kompetanseløftet 2015no_NB
dc.publisherOslo: Norsk institutt for by- og regionforskning
dc.relation.ispartofseriesNIBR-notat 2011:107
dc.subjectNIBR, PublikasjonerNIBR, Notat_NIBR
dc.titleFylkesmennenes og kommunenes arbeid med Kompetanseløftet 2015no_NB
dc.typeNotat
fagarkivet.author.linkHelgesen, Marit;https://www.oslomet.no/om/ansatt/marith


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel