dc.contributor.author | Aud Tennøy | |
dc.date.accessioned | 2019-08-15T07:41:32Z | |
dc.date.accessioned | 2021-04-29T13:51:30Z | |
dc.date.available | 2019-08-15T07:41:32Z | |
dc.date.available | 2021-04-29T13:51:30Z | |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.isbn | 82-7071-498-4 | |
dc.identifier.issn | 0801-1702 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12199/2380 | |
dc.description.abstract | Last ned gratis Problemstillingen som belyses er om, og i tilfelle hvordan, bruken av transportanalyser i planleggingen er til hinder for en mer bærekraftig byutvikling. Vi har spesielt undersøkt om kvaliteter ved selve transportanalysene, og/eller måten disse brukes på i planprosessen, er til hinder for iverksetting av virkemidler for å redusere (veksten i) biltrafikken. I notatet er dette diskutert på grunnlag av litteraturstudier, teori- og casestudier. | no_NB |
dc.publisher | Oslo: Norsk institutt for by- og regionforskning | |
dc.relation.ispartofseries | NIBR-notat 2004:121 | |
dc.subject | NIBR, PublikasjonerNIBR, Notat_NIBR | |
dc.title | Transportanalyser i planleggingen - til hinder for bærekraftig byutvikling? | no_NB |
dc.type | Notat | |