dc.contributor.author | Kjell Werner Johansen | |
dc.contributor.author | Arvid Strand | |
dc.date.accessioned | 2019-08-15T07:41:32Z | |
dc.date.accessioned | 2021-04-29T13:51:09Z | |
dc.date.available | 2019-08-15T07:41:32Z | |
dc.date.available | 2021-04-29T13:51:09Z | |
dc.date.issued | 2005 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-8309-141-0 | |
dc.identifier.issn | 0801-1702 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12199/2379 | |
dc.description.abstract | Notatet vurderer det forslaget til alternativ kollektivtransportløsning for del av Bergen som Gaia Trafikk AS har fremmet. Konklusjonen er at Gaias forslag etablerer et tilnærmet likeverdig tilbud med vesentlig lavere årlige kostnader. "Tenk bane - kjør buss" kan være ledetråd for videre kostnadseffektiv utvikling av kollektivtransporten i Bergen. | no_NB |
dc.publisher | Oslo: Norsk institutt for by- og regionforskning | |
dc.relation.ispartofseries | NIBR-notat 2005:113 | |
dc.subject | NIBR, PublikasjonerNIBR, Notat_NIBR | |
dc.title | Kvalitetssikring av MetroBuss planen i Bergen | no_NB |
dc.type | Notat | |