Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSpetalen, Halvoren_US
dc.date.accessioned2010-03-27T09:18:24Zen_US
dc.date.accessioned2011-12-19T10:52:06Z
dc.date.accessioned2020-09-02T08:24:07Z
dc.date.accessioned2021-04-29T10:08:05Z
dc.date.available2011-12-19T10:52:06Z
dc.date.available2020-09-02T08:24:07Z
dc.date.available2021-04-29T10:08:05Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.citationSmåskrift /Høgskolen i Akershus; nr.1/2007en
dc.identifier.urihttp://idtjeneste.nb.no/URN:NBN:no-bibsys_brage_11609en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/190
dc.description.abstractSkal du organisere et opplæringsprogram for voksne er det nødvendig med en forståelse av hva som skiller de voksnes læringsforutsetninger fra barn og ungdoms. Til forskjell fra barn og ungdom har voksne deltakere ofte en svært heterogen bakgrunn, et ambivalent forhold til læring og en frykt for de endringer læringen kan medføre. I denne artikkelen vil jeg komme med en teoretisk begrunnelse og konkrete forslag for hvordan tilrettelegging av opplæring på arbeidsplassen kan organiseres.
dc.format.extent66044 bytesen_US
dc.format.mimetypeapplication/pdfen_US
dc.language.isonoben
dc.publisherHøgskolen i Akershusen
dc.relation.ispartofseriesSmåskriften
dc.relation.ispartofseries1en
dc.subjectArbeidsliven
dc.subjectVoksenpedagogikken
dc.subjectYrkespedagogikken
dc.titleVoksenpedagogikk og opplæring i arbeidsliveten
dc.typeWorking paperen
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::Other disciplines within education: 289en


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel