dc.contributor.author | Stokke, Kurt Einar | en_US |
dc.date.accessioned | 2009-11-19T08:29:20Z | en_US |
dc.date.accessioned | 2011-12-19T10:52:05Z | |
dc.date.accessioned | 2020-09-02T08:23:48Z | |
dc.date.accessioned | 2021-04-29T10:07:56Z | |
dc.date.available | 2011-12-19T10:52:05Z | |
dc.date.available | 2020-09-02T08:23:48Z | |
dc.date.available | 2021-04-29T10:07:56Z | |
dc.date.issued | 2009 | en_US |
dc.identifier.citation | I skolen. 2009, 36(2), 14-15 | en |
dc.identifier.issn | 0800-5435 | en_US |
dc.identifier.uri | http://idtjeneste.nb.no/URN:NBN:no-bibsys_brage_10559 | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12199/187 | |
dc.description.abstract | Statistikken viser at mange slutter på yrkesfaglige studieretninger. Opp til 30% slutter i løpet av første del av skolegangen. Da må det være noe galt, sier mange, men må det egentlig det? | |
dc.format.extent | 615770 bytes | en_US |
dc.format.mimetype | application/pdf | en_US |
dc.language.iso | nob | en |
dc.publisher | Skolenes landsforbund | en |
dc.subject | Videregående skole | en |
dc.subject | Yrkesfag | en |
dc.title | Tanker om frafallet i videregående skole og utfordringer ved yrkesfaglig utdanning | en |
dc.type | Journal article | en |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280 | en |