Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorStokke, Kurt Einaren_US
dc.date.accessioned2009-11-19T08:29:20Zen_US
dc.date.accessioned2011-12-19T10:52:05Z
dc.date.accessioned2020-09-02T08:23:48Z
dc.date.accessioned2021-04-29T10:07:56Z
dc.date.available2011-12-19T10:52:05Z
dc.date.available2020-09-02T08:23:48Z
dc.date.available2021-04-29T10:07:56Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.citationI skolen. 2009, 36(2), 14-15en
dc.identifier.issn0800-5435en_US
dc.identifier.urihttp://idtjeneste.nb.no/URN:NBN:no-bibsys_brage_10559en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12199/187
dc.description.abstractStatistikken viser at mange slutter på yrkesfaglige studieretninger. Opp til 30% slutter i løpet av første del av skolegangen. Da må det være noe galt, sier mange, men må det egentlig det?
dc.format.extent615770 bytesen_US
dc.format.mimetypeapplication/pdfen_US
dc.language.isonoben
dc.publisherSkolenes landsforbunden
dc.subjectVideregående skoleen
dc.subjectYrkesfagen
dc.titleTanker om frafallet i videregående skole og utfordringer ved yrkesfaglig utdanningen
dc.typeJournal articleen
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280en


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel